فیلترشکن اینترنت نسل ۵

اینترنت نسل ۵ آخرین تکنولوژی ارائه شده برای شبکه تلفن همراه است. اینترنت نسل ۵ گام جدیدی در تکنولوژی موبایل است که در آینده گوشی ها و تبلت ها از این شبکه اینترنت استفاده خواهند کرد. اینترنت نسل ۵ از نظر سرعت نسبت به اینترنت نسل ۴ و نسل ۳ و نسل ۲ و نسل ۲ از سرعت زیادی برخوردار است.

با مراجعه به سایت  Parsvpn.online فیلتر شکن رایگان و VPN پرسرعت دریافت کنید.

البته نسل پنجم هنوز به صورت کامل به بهره‌برداری نرسیده‌ است و همچنان در مرحله آزمایش قرار دارد. برای بهره‌مندی از امکانات این نسل نیاز به دستگاه‌هایی داریم که از تکنولوژی آن استفاده کنند.

خصوصیات اینترنت نسل ۵

  • این اینترنت با پهنای باند مناسب در دسترس قرار می‌گیرد.
  • کاهش هزینه‌های اتصال به اینترنت.
  • قابلیت دسترسی تعداد کاربران بیشتر به اینترنت بدون ایجاد مشکل در برقراری ارتباط.
  • افزایش سرعت تا اندازه غیر قابل مقایسه با نسل‌های قبلی.

اینترنت نسل ۵ جهش در فناوری اطلاعات

اینترنت نسل پنجم یک انقلاب در فناوری اطلاعات است که قرار است زندگی بشر را وارد دوران جدیدی از تکنولوژی کند. فاصله انتقال داده در اینترنت نسل ۵ به طور قابل ملاحظه ای کم است و همین موضوع باعث می‌شود که سرعت اینترنت نسل پنجم ، بیست برابر بیشتر شود. به این معنی که دانلود یک فیلم به سرعت و در عرض چند ثانیه انجام می‌شود. اینترنت نسل ۵ می خواهد که سرعت انتقال داده را به صفر برساند. با اینترنت حجم اطلاعات افزایش پیدا می کند و به همین دلیل موضوع امنیت داده بیشتر از گذشته می شود. زیر ساخت اینترنت نسل ۵ بر اساس امواج میلی متری است و همین موضوع باعث می‌شود که کار حفاظت از اطلاعات نسبت به گذشته بسیار پیچیده‌تر شود. نکته‌ای که وجود دارد این است که امواج میلی متری ضریب نفوذ محدودتری دارند. بنابراین برای استفاده از اینترنت نسل ۵ به شبکه‌های بیشتری نیازمندیم. یعنی اینکه آنتن‌ها باید به صورت مستقیم به دستگاه‌های کاربر متصل بشوند.

در سایت Parsvpn.online  می توانید انواع فیلتر شکن پرسرعت برای ویندوز و VPN ایفون و اندروید را با کدهای تخفیف ویژه خریداری فرمائید.

نگرانی استفاده از اینترنت نسل ۵

زندگی انسان با آمدن اینترنت نسل پنج تا حد زیادی به ربات‌ها وابسته خواهد شد و ربات‌ها نقش بسیار پررنگ‌تری را حتی در زندگی روزمره ما پیدا می‌کنند. بعضی از کارشناسان معتقدند که اینترنت نسل پنجم نسبت به اینترنت‌های نسل های قبل، حریم خصوصی زندگی انسان‌ها را تحت الشعاع قرار می‌دهد اما بسیاری از کارشناسان هم معتقدند که امنیت اینترنت نسل پنجم بیشتر از نسل‌های گذشته است. خلاصه این که تا بهره برداری از این اینترنت به صورت کامل انجام نشود، نمی‌توان به صورت دقیق مزایا و معایب آن را بر شمرد.

جذابیت‌های اینترنت نسل ۵

نسل پنجم گام اولیه ورود رسمی ربات‌ها به زندگی ماست.

اولین و مشهود ترین جذابیت اینترنت نسل ۵ سرعت بالای آن است. به اندازه ۲۰ گیگابایت در ثانیه با اتصال وایرلس که این سرعت فوق العاده است. اگر بخواهیم سرعت اینترنت نسل ۵ را با نسل چهارم مقایسه کنیم، باید بگوییم که ۵G، ۱۵۰ تا ۲۰۰ برابر سریعتر از اینترنت نسل چهارم است.

در اینترنت نسل پنجم زمان بین فرستادن و دریافت داده که بسیار کوتاه است؛ در واقع انتقال داده شما به صورت لحظه‌ای انجام می شود. حتی بسیاری از اشیاء مانند ربات‌ها، ماشین‌ها و… را می‌توان به وسیله ۵G کنترل کرد و در صنایع مختلف اینترنت مورد استفاده قرار گیرد. به طور کلی اینترنت نسل پنجم دنیا را متحول می‌کند. شما با خرید فیلترشکن می‌توانید از سرعت بالای اینترنت بهره‌مند شوید. خرید وی‌پی‌ان علاوه بر سایت‌های فیلتر شده باعث افزایش سرعت نیز می‌شود.