انتخاب پرسرعت ترین vpn برای خرید

نحوه انتخاب یک VPN که سرعت کامپیوتر شما را کم نکند

شبکه های خصوصی مجازی، راه فوق العاده ای است برای حفاظت از ناشناس ماندن و حریم خصوصی در حالیکه روی اینترنت هستید. ترافیک مجددا از طریق اتصال امن ارسال می شوند اطمینان حاصل می کنید ازینکه اطلاعات خصوصی شما همیشه در راه باقی می مانند. از آنجاییکه ترافیک اینترنت از طریق یک “middle man” مجازی دوباره مسیر یابی می شود قبل از اینکه به مقصد برسد، با این حال یک سرویس VPN آهسته به طور بلقوه می تواند پهنای باند شما را متوقف کند. وقتیکه یک سرویس VPN انتخاب می کنید، این همیشه مهم است که هر کدامی را که در سریعترین حالت ممکن عمل می کنند انتخاب کنید بنابراین شما در حالیکه کارهای مهم خود را روی اینترنت انجام می دهید هیچ تاخیر را تجربه نخواهید کرد.

vpn-nearby

یک قانون کلی این است که یک شبکه خصوصی مجازی می تواند سرعت اینترنت شما را تا ۷۵% در هنگامیکه از آن استفاده می کنید پایین آورد. همه ترافیک اینترنت شما نیاز دارد که از طریق VPNهدایت شود قبل از اینکه روی مقصد مورد نظر خود ادامه یابد. در نتیجه ، بعد از یک نقطه خاص در سفر اطلاعاتی که شما می فرستید و دریافت می کنید باید با سرعت از شبکه خصوصی مجازی علاوه بر سرعت از اتصال اینترنت شما سر و کار داشته باشند. برای هزینه های VPN ها، سرعت ها بین ۲ مگا بایت در هر ثانیه و ۴ مگا باید در هر ثانیه متداول است، حتی اگر برای یک اتصال بسیار سریع تر از ارائه دهنده سرویس اینترنت خود هزینه کرده باشید. انتخاب یک سرویس VPN که به سریع ترین حالت اجرا شود نیاز به این دارد که فاکتورهای کلیدی را جستجو کنید.

fast vpn

یک شبکه خصوصی مجازی پیدا کنید که در نزدیکی مکان فیزیکی شما کار کند. اطلاعات دورتر نیاز به سفر از “نقطه A ” به “نقطه B ” دارد، دیگر که اطلاعات این سفر را کامل خواهند کرد. در نتیجه شما می توانید مراقب مسائل مربوط به سرعت مربوط به شبکه های خصوصی مجازی  باشید بوسیله اطمینان حاصل کردن از اینکه اطلاعات مجبور نیستند خیلی دورتر بروند برای اینکه به سرور برسند. برای مثال اگر شما VPN انتخاب کردید که در ناحیه شما کار می کند، شما افزایش قابل توجه سرعت روی یک سرور مشابه خواهید دید که در کشور دیگری عمل می کند. افزایش سرعت را می توان به این واقعیت نسبت داد که شما بخش بزرگی از سفر را برای اطلاعاتی که بطورت آنلاین توزیع می کنید حذف کرده اید.

یک شبکه خصوصی مجازی پیدا کنید که حداکثر تعداد سرورهای ممکن را دارد. تعداد کلی از سرورها که شرکت VPN اجرا می کند مستقیما به مقدار ترافیک اداره شده مرتبط است. تجهیز بهتر یک سرویس برای اداره کردن ترافیک است، که ترافیک سریع تر قادر به رفتن باشد. اگر ۱۰۰۰ نفر در تلاش برای استفاده از یک VPN باشند در اصل هر شخص مجبور است تا قبل ازینکه درخواستش پردازش شود برای نوبت خود صبر کند. اگر همان ۱۰۰۰ نفر در حال استفاده از سرویس VPN یا سرورهای زیادی باشند، زمان انتظار به طور قابل ملاحظه ای کاهش می یابد. به خصوص با افزایش محبوبیت حریم خصوصی روی اینترنت و به طور کلی سرویس های VPN، انتخاب یک سرویس که مکان های بسیاری برای تعداد زیادی سرور در سراسر جهان دارد فوق العاده مهم است اگر شما می خواهید به سرعت انتقال داده ۱۵ مگابایت در ثانیه یا بیشتر بصورت منظم برسید.

خرید vpn و خرید کریو در سایت parsvpn.online